انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در خرم‌آباد کشف شد

به گزارش رکنا، فریبرز حسامی،معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان اظهار کرد: در راستای ابلاغ شیوه‌نامه بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و به‌منظور کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد انبار‌ها و سردخانه‌ها، روز گذشته به‌صورت مشترک بازرسان سازمان صمت به اتفاق مأمورین قضایی، از انبار‌های مواد غذایی و کالا‌های اساسی سطح شهر خرم‌آباد بازدید انجام شد.

او تصریح کرد: در حین بازدید و سرکشی، یک انبار رادیاتور و پکیچ احتکار شده به ارزش پرونده پنج میلیارد ریال کشف و ضبط؛ تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در خرم‌آباد

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان بیان کرد: مراکز نگهداری کالا در دستور کار این سازمان قرار دارد و روزانه رصد خواهند شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون اغماض به‌شدت برخورد خواهد شد.

حسامی اضافه کرد: کلیه واحد‌های انبار، سردخانه، عمده‌فروشی، واردکننده، تولیدکننده، موظف به ثبت اطلاعات واحد خود در سامانه جامع انبار‌ها هستند.

او بیان کرد: از هم استانی‌های گرامی خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گران‌فروشی، امتناع از فروش؛ احتکار و وجود انبار‌های غیرقانونی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟