اعتراف به 50 فقره موبایل قاپی در تهران / سارقان موتورسوار به دام افتادند

به گزارش رکنا،   سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری سوم و یازدهم پلیس پیشگیری تهران تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم شناسایی و دستگیری سارقان را برعهده گرفتند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان برای کشف جرم، به محل های وقوع سرقت مراجعه و تحقیقات میدانی در این خصوص را آغاز کردند، بیان داشت: در تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری متهمان کشف و اطلاعات به دست آمده در اختیار تیم های مختلف گشت های انتظامی پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری قرار گرفت.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به افزایش گشت زنی های هدفمند ، ابراز داشت: گشت زنی های انتظامی ادامه داشت تا اینکه پنجم مهر ماه ماموران کلانتری124 قلهک حین گشت زنی در حوالی خیابان ظفر به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی مظنون و دستور توقف صادر کردند.
وی گفت: پس از صدور دستور توقف به موتورسیکلت توسط کارآگاهان متهمان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری و عملیات مهار سارقان آغاز که در نهایت گشت انتظامی کلانتری موفق شد پس از تعقیب و گریز هر دو متهم را دستگیر کند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری برای تحقیقات پلیسی پلاک انتظامی موتورسیکلت را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سوم شهریورماه در محدوده کلانتری 101 تجریش روبه روی بیمارستای شهدای تجریش را دارد.
سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: هر دو آنها پس از انتقال به پایگاه سوم به 50 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر معترف شدند.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان ابراز داشت: تا کنون 47 تن از مال باختگان شناسایی و هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه34 روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟