کشف کلاهبرداری 60 میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که به بهانه فروش خودروهای صفر کیلومتر اقدام به کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی از 20 شهروند در شهرستان فیروزآباد کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش رکنا، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی با درج آگهی در یکی از سایت های خرید و فروش کالا مبنی بر فروش خودروهای صفر کیلومتر، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده و شبانه روزی، متهم مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فیروزآباد دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیس، به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری از 20 شهروند به مبلغ 60 میلیارد ریال اعتراف کرد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان باید در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با پلیس 110در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟