کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر جمالی، گفت: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیرو‌های پایگاه دریابانی کیش در راستای کنترل نوار مرزی به دو فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.
وی افزود: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناور‌ها موفق به کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند و ۴ خدمه این لنج نیز دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش‌های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشور‌های حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناور‌های خارجی می‌کنند.
فرمانده پایگاه دریابانی کیش، گفت: متأسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می‌کنند و باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است و با مجازات‌هایی که توسط مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می‌شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۲۲ فروند شناور متخلف توقیف شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟