دستگیری 3 نفر از اختلاف برانگیزان ایلات طیبی و بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا ، حسن نگین تاجی گفت: با دستگیر شدگان موضوع جنجال قبیله‌ای و قومی بین ایلات بهمئی و طیبی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی ، برخورد شدیدی خواهد شد.

او با تشریح حوادث رخ داده بین این ایلات، اظهار داشت: اخیراً افرادی با دامن زدن به برخی مسائل جزئی در صدد تشویش اذهان عمومی به ویژه ایلات طیبی و بهمئی هستند که با تلاش دادستان مرکز استان ، دادستان‌های برخی شهرستان‌ها و البته نیروی انتظامی، تاکنون حداقل سه نفر از آنها شناسایی، دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته و اکنون بازداشت شده‌اند.

نگین تاجی گفت: اگر چه در قضیه جوسازی و اختلاف افکنی بین این دو ایل بزرگ ابتدا در فضای رسانه‌ای و مجازی محتواها و مطالب اشتباهی بوده، اما اشتباهات بعدی را برخی افراد هیجان زده و کسانی که از عواقب اقدامات خود آگاهی ندارند و در حال حاضر با اعمالی مانند تهیه کلیپ‌ها در فضای مجازی اذهان مردم را درگیر و زمینه اختلافات قومی و قبیله‌ای را فراهم می‌آورند، مرتکب می‌شوند.

او افزود: پیگیری اقدامات این افراد در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و مراجع مختلف امنیتی - انتظامی قرار دارد و قطعاً طی روزهای آینده افراد بیشتری که شناسایی شده و حتی برخی از آنها در استان‌های همجوار سکونت دارند در این زمینه دستگیر خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟