مرگ تلخ مرد تهرانی در خیابان / راننده فراری است

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، علیرغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم.
به گزارش رکنا ، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته، عابرین، شاهدان و رانندگانی که در حال تردد در مسیر اتوبان تهران-ساوه بعد از آزادگان نرسیده به بوستان مادر، بودند، مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری متواری که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده‌ای به شدت برخورد و سپس از موقعیت تصادف متواری می‌گردد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در این حادثه عابر پیاده که فردی مذکر و حدودا ۶۵ ساله بوده متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌ کند.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

وی توصیه کرد: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتما از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟