کلاهبردار و جاعل روادید در مهاباد دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در تشریح جزئیات این خبر در اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشور آلمان اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی مهاباد برابر تحقیقات فنی و استعلامات تخصصی مشخص شد که متهم به طریق زیرکانه با همدستی ۲ نفر دیگر به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی با مالباختگان کرده و با واریز مبالغی توسط شاکیان به حساب فردی در کشور آلمان کلاهبرداری می‌کند.

کشف کلاهبرداری 10 میلیاردی در مهاباد

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیسی و پس از کسب دستورات قضایی لازم، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش تقریبی کلاهبرداری انجام شده ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟