دستگیری 100 نفر معتاد متجاهر در بجنورد

به گزارش رکنا ،  علیرضا مظاهری اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در خصوص افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان از طریق معتادان متجاهر و باهدف آسایش شهروندان، برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده، طی هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سطح شهرستان بجنورد و فاروج به مرحله اجر گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که صبح امروز انجام شد با تلاش همکاران 95 نفر آقا 5 نفر خانم به همراه مقادیر زیادی آلات مصرف مواد جمع‌آوری که پس از غربالگری تعدادی به مراجع قضایی و تعدادی تحویل کمپ لنگر خواهند شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای شناسایی مجرمان و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و اظهار داشت: نیروی انتظامی این آمادگی دارد که ظرف یک هفته معتادان متجاهر در صورت آماده بودن مکان مناسب جمع‌آوری و تحویل ادارات مربوطه کند.

وی تصریح کرد: همکاری خوب خانواده‌ها در اجرای این‌گونه طرح‌ها خیلی مؤثر است و از خانواده‌ها می‌خواهیم تا با نظارت بر رفتارهای نوجوانان و جوانان آنها را از عوارض و زیان‌های مصرف مواد مخدر آگاه سازند تا جامعه سالم‌تر و امن‌تری داشته باشیم.

مظاهری با اشاره به این‌که اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، رضایت‌مندی شهروندان را به همراه داشته است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را به قید فوریت از طریق تلفن 110 به‌عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع‌رسانی کنند تا در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرائم و آسیب‌های اجتماعی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟