پلمب 2  سالن برگزاری جشن های عروسی در کاشان

به گزارش رکنا، روح الله دهقانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع فزاینده بیماری کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: متأسفانه شهرستان کاشان هم اکنون در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد و در صورت ادامه این روند روزها و هفته‌های خوبی پیش بینی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دادستانی کاشان هیچ مماشاتی با ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی ندارد، ابراز داشت: اخیراً گزارش‌هایی از برگزاری مراسم‌های عروسی در برخی تالارهای کاشان داشتیم که در مورد این موضوع با بررسی آن دو تالار پذیرایی به دلیل نقض مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب شد.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه پیش از پلمب این سالن‌ها اخطاریه‌ها و هشدارهای لازم به مدیران این سالن‌ها داده شده بود، تصریح کرد: اما این سالن‌ها با وجود دریافت تمام این اخطارها همچنان از مهمانان برای برگزاری جشن‌های عروسی پذیرایی می‌کردند.

وی با بیان اینکه متصدیان این سالن‌ها هم به دلیل عدم تمکین از قانون بازداشت شدند، خاطرنشان کرد: این افراد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی محاکمه خواهند شد.

دهقانی با اشاره به اینکه کاشان در حال حاضر در شرایط بحرانی شیوع کرونا قرار دارد، افزود: امیدواریم صاحبان اصناف و مشاغل در مورد قوانین وضع شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اعمال محدودیت‌ها همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟