توقیف شناور حامل کالای خانگی قاچاق در ماهشهر

به گزارش رکنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر، اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در"خور زهره"موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر "سجافی"در حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیفی، 15 دستگاه یخچال، 20 دستگاه لباسشویی، 20 دستگاه کولر گازی قاچاق که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کنند.

شناور حامل کالای خانگی قاچاق در ماهشهر توقیف شد

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری 6 متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 11 میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار پاکباز خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان استان خوزستان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب غرب کشور را به کار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟