پلمب اداره پست شهرستان خرمشهر

به گزارش رکنا، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهرگفت: اداره پست خرمشهر به عنوان یکی از پرترددترین اداره‌ها ملزم به رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی است که متاسفانه این اداره در این اقدام ضعیف عمل کرده است.

او خاطر نشان کرد: این اداره پس از تذکر چندین باره و بی توجهی به هشدار‌ها و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ‌های بهداشتی از سوی بهداشت و اماکن پلمب شد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تمامی ادارات بویژه خدماتی که شهروندان حضور بیشتری در آن‌ها دارند باید دستورالعمل ‌های بهداشتی را بر اساس قانون رعایت و در غیر این صورت مدیران مربوطه باید جوابگوی نادیده گرفتن مصوبات ستاد کرونا باشند.

 اداره پست شهرستان خرمشهر پلمب شد

حیدری گفت: رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی بخصوص فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط اداری یک الزام قانونی است و رعایت نکردن آن برای افراد یا دستگاه‌های نقض‌کننده مستوجب برخی مجازات‌ها و محدودیت‌ها خواهد شد.

حیدری افزود: در برخی فضا‌های اداری و خدمات رسان مانند دفاتر پیشخوان و مراکز پلیس +۱۰ و برخی از بانک‌ها با تراکم جمعیت مواجه هستیم که از مردم انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های آنلاین این دستگاه‌ها خدمات خود را دریافت کنند و از مراجعه حضوری غیرضرور پرهیز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟