دستگیری سارقان خانه در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل شهروندان در شهرستان شاهین شهر و میمه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای تشکیل و کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی دریافتند یکی از سارقان سابقه دار که به دلیل شیوع بیماری کرونا براساس رأفت اسلامی از زندان آزاد شده در این سرقت‌ ها دست دارد.

سارق اموال منازل در اصفهان نقره داغ شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با شناسایی متهم اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز و سرانجام زمانی که در حال پرسه زنی در یک مجتمع مسکونی بوده و قصد سرقت از یک منزل را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات ماموران پلیس مواجه شد به ۱۳ فقره سرقت اموال از منازل و ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که بر اساس نظر کارشناسان مربوطه ارزش مجموع اموال به سرقت رفته توسط این سارق ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: متهم دستگیرشده پس از اقرار صریح به جرایم ارتکابی خود با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟