رفع تصرف 6 هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی گفت: ۲۵ مورد بنا، ساختمان، کانکس، فنس کشی دیوار کشی به مساحت ۶ هکتار از زمین‌های کشاورزی چشم بید و چشمه کبود رفع تصرف شد.

او افزود: این بنا‌ها در محدوده فرودگاهی شهرستان ایلام واقع شده بود که زمین خواران به صورت غیرمجاز، مزارع کشاورزی و باغات را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در راستای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری، با هماهنگی مرجع قضائی و حضور عوامل انتظامی شهرستان ایلام، جهاد کشاورزی و رئیس حفاظت امور اراضی استان، این بنا‌ها تخریب و به حالت اولیه بازگشت.

سامانه 131 پل ارتباطی مردم با حفاظت امور اراضی

سرهنگ مجتبی همتی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان ایلام گفت: سامانه ۱۳۱، پل ارتباطی مردم با حفاظت امور اراضی است و از گزارشات مردم برای مبارزه قاطع با زمین‌خواران استقبال خواهیم کرد.

سرهنگ همتی با هشدار به زمین خواران و کسانی که می‌خواهند زمین‌های کشاورزی و باغات استان را برای مطامع شخصی خود تخریب کنند هشدار داد، با حمایت دستگاه قضائی، بنا‌های غیرمجاز را در هرجای استان که باشند تخریب و به حالت اولیه باز می‌گردانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟