شناسایی محموله سنگین موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و فارس

به گزارش رکنا ،  سردار ‌عباسعلی بهدانی‌فرد‌ ‌در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و باندهای وارد‌کننده مواد افیونی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تحرکات یک باند افیونی را مدنظر قرار دادند.

وی‌ افزود: ماموران با کار گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی متوجه شدند اعضای این باند قصد انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی را دارند.

سردار بهدانی‌فرد ادامه داد: پلیس یزد با رصد دقیق، محل تردد تریلی حامل این محموله را در استان "فارس" شناسایی و پس از هماهنگی لازم، طی یک عملیات مشترک، خودرو در ایستگاه بازرسی "قطرویه" شهرستان "نی‌ریز" متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به دستگیری 2 نفر از قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از کامیون 2 تن و 197 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مقامات قضائی گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادمخدر در دستور کار پلیس بوده و نیروی انتظامی در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟