کشف 35 فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"اظهار داشت: در پی افزایش موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری هفتم توسط فردی موتوسوار، ماموران کلانتری های تابعه، شناسایی و دستگیری سارق را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در پالایش اطلاعاتی پرونده های متشکله مشخص شد که متهم با استفاده از تاریکی هوا موبایل قاپی می کند، توضیح داد: گشت زنی های انتظامی به ویژه در نقاط آسیب پذیر افزایش، تا اینکه ماموران کلانتری 113 بازار بامداد نوزدهم آبان ماه، موتورسواری را در حال سرقت از مردی، مشاهده کردند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه بلافاصله عملیات مهار سارق اجرا و در یک عملیات پلیسی، موتورسیکلت متهم متوقف و موتورسوار دستگیر شد، افزود: در بررسی های بیشتر 6 دستگاه موبایل سرقتی از متهم کشف و متهم در همان بازجویی اولیه به سرقتی بودن گوشی های کشف شده اعتراف کرد.

دستگیری موبایل قاپان در تهران

سرهنگ جلیلیان گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری بازار انتقال و در پی جویی های پلیسی به 35 فقره سرقت در محدوده بازار و فروش گوشی های سرقتی به افراد عبوری اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم برای کشف جزئیات بیشتر پرونده در اختیار کلانتری بازار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟