پلمب اداره پست بندر امام خمینی (ره) در راستای مقابله با کرونا

به گزارش رکنا ، محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: اداره پست بندر امام خمینی (ره) به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و علیرغم صدور اخطاریه‌های مکرر، با تصمیم و مجوز ستاد مقابله با کرونای شهرستان ماهشهر پلمب شد.

او با بیان اینکه برای حفظ سلامت شهروندان در مقابل ویروس مهلک و خطرناک کرونا، هیچگونه مماشاتی با ادارات، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های بخش دولتی و خصوصی نداریم، افزود: از اصناف و دستگاه های اجرایی فعال در شهرستان های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) خواهشمندیم اصول بهداشتی را رعایت کنند.

شنبدی اظهار داشت: در صورتی می‌توان بیماری کرونا ویروس را مهار و کنترل کرد که بطور مکرر هنگام حضور در اماکن عمومی و پرتردد از ماسک سه لایه و استاندارد استفاده کنیم، همچنین دست‌ها را به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون شست و شو دهیم و همیشه مواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا با جمعیت زیاد را یکی از مهم‌ترین علل انتشار ویروس کرونا دانست و بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم با خودداری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و اجتناب از حضور در مراسم‌های غیرضروری کادر درمان را در مهار این بیماری یاری دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟