504  کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا فدا" افزود: ۱۱۸ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح‌های مقابله‌ای با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر در کرمان دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: مقابله با مواد افیونی حتی در مقادیر بسیار اندک از اولویت های کاری پلیس کرمان بوده که در این راستا اقدامات بسیار مناسبی در زمینه پیشگیری از این پدیده شوم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری ۶۷ خرده فروش، هشت قاچاقچی مواد مخدر و ۴۵ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح‌های مقابله‌ای با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمان در اجرای این طرح و با انجام کار اطلاعاتی و عملیات های غافلگیرانه در سطح شهرستان کرمان موفق شدند ۵۰۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف کنند.

سرهنگ فدا به تخریب ۲ پاتوق معتادان متجاهر در شهر کرمان که موجب نارضایتی شهروندان بودند اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر در نظر است در زمینه کار، اشتغال و حفظ سلامت این قشر با همکاری و همدلی سازمان های متولی امر اقداماتی صورت بگیرد تا بتوانیم این چهره نازیبا را از شهر دور کنیم.

وی با اشاره به تشدید اقدامات و تدابیر مقابله ای پلیس در برخورد با این پدیده شوم، افزود: با برگزاری نشست هم اندیشی با صاحب نظران و مسئولان نهادهای متولی امر استان کرمان و اتخاذ تصمیمات مناسب در تلاش هستیم رویکردهای حوزه مقابله با موادمخدر به سمت انهدام اعضای اصلی شبکه های توزیع مواد مخدر پیش برود.

سرهنگ فدا با تاکید بر رصد اطلاعاتی و مداوم مسائل مرتبط با نظم و امنیت تصریح کرد: در سایه کار اطلاعاتی و اهتمام جدی ماموران انتظامی شهرستان کرمان، عملیات های کشف موادمخدر و شناسایی افراد مرتبط این حوزه توسعه یافته و گام های موثری در مقابله با این پدیده شوم و کسب رضایتمندی شهروندان برداشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه از استمرار طرح های ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و امید است که شهروندان خادمان خود را در اجرای موفقیت آمیز اینگونه طرح ها یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟