دستگیری 400  متهم قاچاق کالا و ارز در استان ایلام

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و آماده سازی بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی در سطح جامعه، مقابله همه جانبه با پدیده شوم قاچاق را در راس ماموریت‌های خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: هدف از تشکیل پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با جرائمی است که موجب اخلال در نظام اقتصادی و ارزی می‌شود و از جمله آنها می‌توان به فرار مالیاتی، پول شویی، زمین خواری و احتکار اشاره کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد اخبار و اطلاعات و با همکاری سازمان‌های مرتبط، همراهی و همکاری‌های خوب مردم، از ابتدای سال تاکنون بیش ۴۰۰ متهم که در امر قاچاق کالا و ارز، احتکار و … فعالیت داشتند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار یاری با اشاره به تشکیل پلیس گمرک در پایانه مرزی مهران، تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تاکنون در حوزه جرائم اقتصادی مثل فرار مالیاتی، پول شویی، زمین خواری و … بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کشفیات داشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: ماموران این پلیس همچنین در این مدت ۲۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قبیل دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، قطعات خودرویی، اقلام خوراکی، احشام، و … کشف کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟