دستگیری سارق لوازم خودرو در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو در منطقه جهان نما، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری جهان نما قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با انجام اقدامات پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌هایی از نحوه وقوع سرقت‌ها مشخص شد، سرقت‌ها اغلب با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و در ساعت‌های پایانی روز انجام شده است که طی استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که شماره پلاک خودرو دستکاری شده است.

دستگیری سارق لوازم خودرو با اعتراف به 29 فقره سرقت در کرج

سرهنگ گودرزی گفت : با انجام اقدامات پلیسی، افزایش گشت‌های نامحسوس در نقاط جرم خیز، سرانجام خودروی مورد نظر که در حال تردد در یکی از محله‌های خلوت شهرک جهان نما بود شناسایی شد، اما به محض مشاهده خودرو پلیس قصد فرار داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

او افزود : در بازرسی از منزل و خودرو سارق، تعدادی لوازم سرقتی شامل رینگ و لاستیک، ضبط و باند، باطری، دو قبضه قمه و مقداری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۲۹ فقره سرقت اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان البرز ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟