انهدام 2 باند دلالی حوزه آرد در استان گلستان

به گزارش رکنا، هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه سه نفر در این رابطه دستگیرشدند اضافه کرد:تا کنون بیش از یکصد میلیارد تومان فرار مالیاتی از اعضای این شبکه کشف شده است.

او افزود: متهمان این پرونده، برای افراد بی بضاعت کارت بازرگانی می‌گرفتند و در ازای پرداخت ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان این کارت‌ها را از آنان می‌گرفتند که تعدادی را به بازرگانان اجاره می‌داند و با تعدادی هم خودشان اقدام به واردات و صادرات کالا می‌کردند.

هادی هاشمیان با بیان این که همه عواقب قانونی و تجاری کارت‌های بازرگانی بر عهده صاحبان این کارت هاست گفت: افراد مراقب باشند و برای این که به دردسر نیفتند کارت‌های بازرگانی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

2 باند دلالی حوزه آرد در استان گلستان متلاشی شد

این مقام ارشد قضایی استان همچنین در مورد پرونده دیگری که مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان عج در اداره کل اطلاعات گلستان قرار گرفت گفت:طی هفته گذشته شلوغی صف‌های نانوایی در سطح استان، موجب نارضایتی مردم شد که بلافاصله اقدامات اطلاعاتی نیرو‌های اداره کل اطلاعات گلستان آغاز و منجر به کشف وجود دلالان آرد در این استان شد.

هاشمیان اضافه کرد:با رصد دقیق و شناسایی افراد، در این رابطه ۶ نفر دستگیر و مشخص شد این افراد که غالبا هیچ فعالیتی در حوزه آرد و نان نداشتند با جمع آوری و خرید آرد‌های دولتی، آنان را در انبار‌ها احتکار و به صورت آزاد در بازار عرضه می‌کردند.

رییس کل دادگستری گلستان از ادامه بررسی و شناسایی عوامل و دلالان دخیل در حوزه آرد در گلستان خبرداد.

در پی این دستگیری ها، اداره کل اطلاعات به مفسدان اقتصادی هشدار داد فعالیت‌های مخرب و اخلال گرانه آن‌ها که باعث بروز آسیب در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور و استان می‌شود مورد رصد و پیگیری دقیق است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟