توقیف 83 میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق و تدابیر قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز عملیاتی یک روزه تحت عنوان نصر ۷۹ در راه‌های مواصلاتی استان به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این عملیات که از ظرفیت و توان کلیه یگان‌های انتظامی و کارشناسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف بهره برداری شده بود حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری ۱۴ دستگاه خودروی کامیون و ۱۰ دستگاه خودروی سواری حامل کالا‌های خارجی قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

کشف کالای قاچاق در استان اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان عمده‌ترین کالا‌های قاچاق مکشوفه در این عملیات را لوازم خانگی، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروی سبک و سنگین عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها را ۸۳ میلیارد ریال تخمین زدند.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری ۸۸ نفر قاچاقچی کالا در عملیات مذکور و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: این گونه اقدامات کنترلی پلیس تداوم دارد و پلس اجازه سؤاستفاده به افراد فرصت طلب و سودجو که با قاچاق کالا باعث رکود و ایجاد مانع در مقابل جهش تولید در کشور می‌شوند نمی‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟