کشف 75 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر با همکاری 3 تن از همدستانش قصد دارد مقادیری تریاک از استان های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شهر تهران منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.
وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان برای رصد مسیر های حرکتی خود تغییر مسیر داده و بدون گذشتن از شهر تهران در حال حرکت به شهر گلستان هستند.
این مقام انتظامی گفت: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران این پلیس به "استان گرگان " اعزام شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان گرگان، مراقبت های ویژه از محورهای مواصلاتی منتهی به این استان انجام تا اینکه خودروی متهمان در محور مواصلاتی ورودی شهر گرگان مشاهده و پس از مدتی مراقبت های ویژه اتوبوس مسافربری متوقف و در یک عملیات مشترک، خودروی متهمان متوقف و هر 4 قاچاقچی دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه از داخل خودرو 75 کیلو و 250 گرم تریاک که به صورت حرفه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد، گفت: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافتند و با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟