57 واحد صنفی متخلف در چالدران پلمب شد

به گزارش رکنا، حسن محمدزاده روز دوشنبه  اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده این بیماری در سطح شهرستان رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بسیار ضروری است و همه مصوبات ستاد کرونا باید به صورت کامل رعایت شود.

وی با اشاره به ابلاغ محدودیت های سطح ۳ و ۴ شغلی به همه اصناف در چالدران افزود: در این راستا با تشکیل اکیپ های مشترک، بازرسی های قابل توجهی نیز به صورت مستمر و روزانه انجام و ۵۷ واحد صنفی پلمب شده است.

فرماندار چالدران اضافه کرد: همچنین برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: در حال حاضر میدان دواب این شهرستان نیز به علت شیوع قابل توجه بیماری کرونا در این شهرستان تعطیل است.

به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی گروه های شغلی ۳ و ۴ برای ششمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر در شهرستانهای ارومیه، چالدران، پلدشت، چایپاره، شوط، سردشت، میاندوآب و شاهین دژ از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه موافقت کرد.

چالدران یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی بوده که در محدودیت قرمز کرونایی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟