دستگیری سارق لوازم خودرو با 50 فقره سرقت در کرج

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر، گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودر و در مناطق "کلاک و شهرک جهان نما" شهر کرج، شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند سارق به صورت انفرادی در ساعات خلوت روز و شب، خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را ابتدا شناسایی کرده و سپس به وسیله خودرو و موتورسیکلت های سرقتی به آنها مراجعه و با شیوه کلاف کردن درب خودرو، لوازم آن را به سرقت می برد.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم را در حاشیه آزادراه "تهران-کرج" شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد سرقت است، ادامه داد: متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: نامبرده اموال مسروقه را در اطراف خیابان ها به افراد گذری فروخته و پول حاصل از آن را هزینه مواد مخدر می کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟