خرید و فروش اقلام توسط سارقان با چک های سرقتی / سارقان شرکت خصوصی به دام افتادند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حسینعلی جعفری " اظهار کرد: در پی دریاقت خبری مبنی بر سرقت شبانه از یک شرکت خصوصی در محدوده خیابان نواب مشخص شد که سارقان موفق به سرقت لوازم و محتویات گاوصندوق شرکت از جمله پول های نقد و چک های آن شرکت شدند.
وی افزود: روز گذشته شهروندی در محدوده کلانتری 108 نواب با سامانه 110 پلیس تماس گرفت و اعلام کرد که شغل من عسل فروش است، دو آقا با ظاهری نامناسب به من مراجعه کردند و شماره من را از سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا پیدا کرده اند و مقداری عسل به مبلغ 30 میلیون تومان خریداری کرده و در ازای خرید یک چک به همین مبلغ داده اند اما کارت شناسایی همراهشان نبوده است.
سرپرست کلانتری 108 نواب ادامه داد: ماموران بلافاصله بعد از تماس به موقعیت اعلام شده مراجعه می کنند و در لحظه اول دو نفر با استفاده از موتورسیکلت از محل فرار می کنند و در کوچه بن بست گیر می افتند و به کلانتری منتقل می شوند.
وی افزود: هر دو نفر پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما بعد از بازجویی های انجام شده از متهمان، ان ها اعتراف به سرقت از شرکت یاد شده کرده و عنوان کردند 3 فقره چک را سرقت و خرج کرده ایم و محصولات مورد نظرمان را با چک های سرقتی می خریدیم و با قیمت پایین تر به دیگران می فروختیم.
سرهنگ جعفری تصریح کرد: پس از دریافت اظهارات متهمان، صاحب شرکت به کلانتری مراجعه و با کمک تصاویر دوربین ها سارقان را شناسایی کرد که در نهایت متهمان برای تکمیل مراحل برسی پرونده به مرجع قضایی ارجاع شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟