دستگیری سارقان کابل برق در دیشموک

به گزارش رکنا، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری دیشموک و گزارش‌های مردمی ساعت ۳ بامداد امروز سارقان کابل برق در روستای نسه طاویس دستگیر شدند.

سرهنگ جهان دیماز افزود: افراد سارق با هوشیاری مردم و اقدام به موقع ماموران کلانتری دیشموک در حین قطع سیم‌های مسی برق محاصره که یکی از آنان اقدام به فرار کرد.

دیماز بیان کرد: پس از محاصره سارقان یکی از آنان در محل دستگیر و دیگری در روستایی پایین تر از محل مورد نظر که در حین فرار بود دستگیر شد.

کشف اموال مسروقه در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: از سارقان ۳۰۰ متر کابل مسی، دو عدد قیچی، نردبان، پیچ گوشتی، آچار و دو دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

دیماز گفت:برای متهمان پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی داده شدند.

مصطفی حکیم مسئول اداره برق بخش دیشموک گفت: طی چند سال گذشته در بخش دیشموک بار‌ها مشاهده کردیم که افراد سودجو به سرقت کابل‌های مسی شبکه برق و فروش در بازار آزاد اقدام کردند.

او افزود: این نوع سرقت‌ها باعث ایجاد مشکلاتی برای کارکنان شبکه برق از جمله اتلاف وقت برق، اختلال در خدمت رسانی به موقع شده است.

حکیم با تقدیر از زحمات پرسنل کلانتری دیشموک و همکاری مردم در خصوص دستگیری سارقان گفت: از اقدام فوری و شایسته پرسنل کلانتری دیشموک که توانستند به موقع سارقان را دستگیر و تحویل مقام قضایی دهند نهایت تقدیر و سپاس را دارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟