دستگیری 6700 نفر قاچاقچی موادمخدر در آذربایجان‌ غربی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۶ هزار و ۷۸۲ نفر قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در این استان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ،  علی ابراهیمی امروز در مراسم امحای مواد مخدر و قرص روانگردان اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های پلیس، بررسی علل و عوامل آسیب‌های اجتماعی در جامعه و تعریف نسخه عملی برای کاهش و کنترل آن در سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد ترویج موادمخدر و روانگردان در سطح جامعه هستیم که یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بر عیله جوانان کشور است و از این ابزارها هویت ملی، ارزش و فرهنگ ما را نشانه گرفته‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی به اهداف و برنامه‌های پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیش‌دستانه خود با هر گونه آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر مبارزه کرده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار 294 طرح‌ها در حوزه‌ و بخش‌های مختلف در محورهای اصلی، مواصلاتی و داخلی برای پیشگیری و مقابله جدی با تهیه و توزیع‌کننده و قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه تن و 304 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 14 تن انواع پیش‌سازها در سطح استان کشف شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، 431 دستگاه انواع خودرو و 119 دستگاه موتورسیکلت نیز که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توقیف شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد 6 هزار و 782 نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند گفت: بیش از 270 هزار انواع قرص‌گردان‌ها توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و همچنین در این رابطه 31 واحد اماکن قاچاقچیان شناسایی و پلمب شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ارزش بیش از 317 میلیارد و 742 میلیون تومان اموال و دارایی از سوداگران مرگ در آذربایجان‌ غربی ضبط شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟