شیوع خانوادگی کرونا در کاشان

به گزارش رکنا ، مسعود دهقانی ضمن ابراز تأسف از شیوع گسترده ویروس کرونا در شهر کاشان اظهار داشت: متأسفانه پیش از این فقط تعداد محدودی از مناطق کاشان آلوده به ویروس کرونا بود ولی در حال حاضر تقریباً تمام شهر آلوده به این ویروس است.

وی با اشاره به اینکه چهار منطقه فاز دو ناجی آباد، خیابان نطنز، خیابان کارگر و مسکن مهر کاشان نسبت به دیگر مناطق کاشان دارای مراجعات بیشتر مردم به مراکز درمانی و تشخیصی و به تبع آن تست‌های مثبت کروناست، ابراز داشت: متأسفانه شرایط کنونی شهر کاشان بسیار اسفناک است و در صورتی که نسبت به اعمال محدودیت‌ها تصمیم فوری گرفته نشود شاهد وضعیتی به مراتب بدتر از حال خواهیم بود.

رئیس مرکز بهداشت کاشان با اشاره به اینکه تقریباً در منطقه کاشان هر ۲۰ دقیقه یک بیمار مبتلا به کرونا احتیاج به بستری پیدا می‌کند، تصریح کرد: در بیمارستان‌های منطقه بیمار ترخیص شده نیز داریم ولی آمار ورودی به بیمارستان‌ها نیز مقدار قابل توجهی است که فکری عاجل برای توقف این روند باید اندیشیده شود.

هر 20 دقیقه یک بیمار کرونایی در منطقه کاشان بستری می‌شود

وی با اشاره به اینکه در منطقه کاشان تقریباً به ازای هر پنج دقیقه جواب تست یک بیمار مشکوک به کرونا مثبت می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع فزاینده این ویروس متأسفانه هر دو دقیقه یک شهروند کاشانی نیز علائم حاد تنفسی مشکوک به بیماری کرونا را پیدا می‌کند.

دهقانی با بیان اینکه مرکز بهداشت کاشان با نهادها و دستگاه‌های مختلف برای اعمال محدودیت‌ها نامه نگاری کرده است، بیان داشت: بر خلاف موج پیشین کرونا که انتقال بیشتر از جامعه به افراد انجام می‌گرفت در این موج شیوع بیشتر خانوادگی شده است که این موضوع مراقبت بیشتر شهروندان کاشانی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی این مرکز با همکاری و هماهنگی دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه به طور مداوم و پیوسته بر اعمال محدودیت مشاغل غیر ضرور در سطح شهر نظارت می‌کنند، افزود: منطقه کاشان در حال حاضر در شرایط جنگی است و مسئولین و مردم نسبت به این مهم باید اهتمام ورزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟