مرگ دلخراش 11 لرستانی به علت مسمومیت با گاز منوکسید کربن

به گزارش رکنا،   حمیدرضا نظیفی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار موجود در شش ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۱۰۱ مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی، گفت: مطابق آمار در مدت زمان فوق از کل مراجعین نزاع، ۲ هزار و ۵۲۶ نفر زن و ۶ هزار و ۵۷۵ نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مراجعین نزاع به پزشکی قانونی ۸ هزار و ۵۳ نفر بود، ۱۳ درصد افزایش یافته است.

نظیفی، بیان داشت: آمار معاینات نزاع در شش ماهه نخست سال گذشته ۸ هزار و ۵۳ مورد بوده که شامل هزار و ۸۱۶ زن و ۶ هزار و ۲۳۷ مرد بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری، ۲۵۶ نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان ارجاع داده شده‌اند، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، بیان داشت: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در این استان، ۴۹ نفر زن و ۲۰۷ نفر مرد بوده‌اند.

نظیفی، افزود: همچنین در مدت فوق چهار هزار و ۳۳۱ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۲۹۵ نفر مرد و هزار و ۳۶ نفر زن هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که این رقم پنج هزار و ۹۴۴ نفر بوده است ۲۷ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه سخنان خود، گفت: بر اساس آمار موجود در ۶ ماهه اول سال جاری در استان ۱۱ نفر شامل ۲ نفر زن و ۹ نفر مرد بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، عنوان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ که آمار تلفات دو نفر بوده است حدود چهار و نیم برابر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟