کشف 12 انبار احتکار در اسدآباد

به گزارش رکنا، رحیم قربانی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: طی یک هفته اخیر در عملیات مشترک بازرسی از انبار‌های شهرستان تعداد ۱۲ انبار احتکار کشف و کالاهای احتکار شده ضبط شد.

او افزود: از این تعداد انبار احتکار شناسایی و کشف شده، ۱۰ انبار مربوط به نهاده‌های دامی شامل هفت تن ذرت و سه تن کنجاله، یک انبار با ۴۰۰۰ تن سیب زمینی از نوع بذری و یک انبار مربوط به روغن خوراکی بوده است.

کشف کالا قاچاق در اسدآباد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآبادعنوان کرد: با کشف و شناسایی این انبار‌ها در جریان بازرسی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج)، مأموران تعزیرات حکومتی و بارزسان صمت و دامپزشکی برای این موارد تشکیل پرونده داده و برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

قربانی ادامه داد: موارد کشف شده فوق از انبار‌ها با هماهنگی دادستان در بازار و نهاده‌های دامی بین باغداران و کشاورزان توزیع خواهد شد.

او گفت: کلیه واحد‌های صنفی، غیرصنفی و شرکت‌های تعاونی و خصوصی، مرغداری ها، دامداری‌ها و گاوداری‌ها هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی خود در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه جامع تجارت حتماً اقدام کنند چراکه در غیر این صورت با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی انبار‌های اعلام نشده شناسایی و پلمب خواهد شد و کالا‌های موجود در این انبار‌ها در حکم قاچاق کالا و احتکار اعمال قانون می‌شود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از بازار مطرح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از اصناف در زمینه عدم درج قیمت، کم فروشی، گران‌فروشی، احتکار و عدم ارائه کالا را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت برای رسیدگی گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟