جریمه 120 راننده متخلف محدودیت ترافیکی در خراسان شمالی

به گزارش رکنا، سردار "علیرضا مظاهری" گفت:۱۲۰ راننده که شیوه نامه طرح محدودیت تردد در شهرستان بجنورد و تذکرات پلیس را نادید گرفتند، گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، محدودیت تردد در خروجی و ورودی‌های شهر بجنورد از ساعت ۱۲ روز دوشنبه آغاز شده است که بر همین اساس تعداد ۲۵ نقطه استقراری؛ ۴ نقطه به صورت رسمی و مابقی در خروجی شهرستان‌ها به سمت مرکز استان؛ به منظور عدم مراجعه مردم شهرستان‌ها به مرکز استان راه اندازی کرده ایم.

120 راننده متخلف محدودیت ترافیکی در خراسان شمالی جریمه شدند

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این طرح در هر شبانه روز تعداد ۱۷۸ نفر نیرو به کار گرفته می‌شود، افزود:مردم همراهی خوبی در اجرای این طرح داشته اند، اما تعدادی نیز در این زمینه مرتکب تخلف شده اند.

او اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، از ورود حدود ۳ هزار دستگاه خودرو به مرکز استان جلوگیری شده است و علی رغم اینکه همکاران بنده قصد جریمه نداشتند تعداد ۱۲۰ راننده متخلف نیز که به توصیه‌های پلیس توجه نکرده اند جریمه شده اند.

سردار مظاهری با اعلام اینکه این طرح تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد، تصریح کرد:با اجرای این طرح تعداد ورودی‌ها به استان ۲۰ درصد و تعداد خروجی‌ها نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟