کرونا در فارس نگران کننده شده است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در خصوص تأخیر در انجام اقدامات بنیادین و اساسی در این استان باید پاسخگو باشیم.

به گزارش رکنا،  روح‌الله نجابت در جلسه مشترک مجمع نمایندگان فارس که با حضور استاندار فارس و معاونین برگزار شد، اظهار داشت: روند ابتلا افراد درگیر با کرونا در استان فارس نگران‌کننده است.

وی افزود: مردم از ما مسئولان استانی انتظار دارند که در خصوص بحث پیشگیری کرونا تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده امیرالمؤمنین در خطبه ۳۴ نهج‌البلاغه که می‌فرماید سوگند به خدا کسانی که همدیگر را یاری نکنند شکست می‌خورند ادامه داد: ما در استان فارس حتی اگر یک کار ریشه‌ای و بنیادین هم انجام دهیم ماندگار است اما همه ما در خصوص عقب افتادن‌های مستمر اقدامات بنیادین و اساسی در این استان باید پاسخگو باشیم.

نجابت با اشاره به پتروشیمی‌های به تعلیق افتاده استان فارس با توجه به بودجه موجود بیان داشت: پتروشیمی‌های استان فارس با توجه به بودجه موجود و ظرفیت‌ها به اتمام رساندن پروژه و امکاناتی که این طرح برای استان ایجاد می‌کند به سرانجام نمی‌رسد و مطلوب است این طرح تا پایان دولت به سرانجام برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟