پلمب 17 واحدصنفی در روانسر

به گزارش رکنا، مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: مستندات تصویری فروش سیگار به نوجوانان موجود است و این مستندات به گونه‌ای است که هر فردی قادر به تشخیص کودک بودن خریدار می‌باشد.

او بیان کرد: در این مرحله قصد اعمال کامل مجازات قانونی را نداریم و بعد از توجیه و ارشاد و اخذ تعهد کتبی از مغازه ها، فک پلمب خواهد شد.

دادستان روانسر ادامه داد: با وجود اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر در سطح شهر و ابلاغ از طریق اتاق اصناف متاسفانه توجهی به این موضوع نشده است و باتوجه به بررسی‌های صورت گرفته و نظارت نامحسوس در سطح شهر اکثر مغازه داران اقدام به فروش دخانیات به افراد زیر ۱۸ سال می‌کنند.

پلمب 17 واحدصنفی که به نوجوانان سیگار می‌فروختند

الماسی اظهار داشت: هدف از اقدام صورت گرفته در این مرحله فعلا تذکر و اعلام هوشیارباش به کسبه است و بازدید‌های مستمر و نامحسوس انجام و مستندسازی صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه متاسفانه بی تفاوتی در بعضی امور اجتماعی بین شهروندان موج می‌زند، اضافه کرد: در راستای مقابله با فروشندگان موادمخدر برنامه‌ای خاص و ویژه در دست اجراست.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر از همراهی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان روانسر در پلمب این واحد‌ها قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟