پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در نهاوند

به گزارش رکنا، علی احسان خویشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در نهاوند و اعمال محدودیت ها، بازرسی کارشناسان این شبکه از اصناف مختلف با شدت انجام می‌شود.

او گفت: طبق آخرین اخطار و تذکر بازرسان شبکه بهداشت و درمان به مطب‌های پزشکی و داروخانه‌های بخش خصوصی، یک داروخانه به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمپ شد.

پلمب واحدهای صنفی در نهاوند

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: این داروخانه به دلیل عدم مدیریت بیماران و مشتریان و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شد؛ طبق قانون پلمپ شد.

خویشوند گفت: مطابق مصوبات سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان نهاوند تمام داروخانه‌ها موظف هستند با بکارگیری یک یا چند نفر نیروی انسانی ویژه انتظامات نسبت به مدیریت فاصله گذاری فیزیکی مشتریان و بیماران اقدام نمایند.

او با بیان اینکه بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: هر صنفی که بخواهد سلامت شهروندان را بهدخطر بندازد طبق قانون با ان برخورد می‌شود و از شهروندان هم درخواست داریم با این مرکز همکاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟