کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم شیشه و دستگیری ۳ توزیع‌کننده در عملیات پلیس مرکزی

به گزارش رکنا ، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی 3 توزیع‌کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به سوی مرکز کشور می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و در عملیاتی، خودروی این افراد را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی، توقیف شد و سه سرنشینان آن دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی یادآور شد: در بازرسی از یکی از خودروهای توقیفی مقدار ۲۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه که به شکل ماهرانه‌ای در خودروی آنان جاساز شده بود، کشف شد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟