دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با 21 فقره سرقت در چابهار

به گزارش رکنا ، حیدرعلی کیخایی مقدم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان "چابهار" موضوع دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: به منظور دستگیری سارق و پیشگیری از وقوع سرقت های مشابه گشت های هدفمندی در سطح حوزه راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری 11 در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های این شهرستان فردی را که داخل یک خودروی پارک شده کنار خیابان در حال سرقت دستگاه ضبط آن بود، مشاهده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: متهم 27 ساله که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 21 فقره سرقت اموال داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

کیخایی مقدم با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد تا ضمن رعایت هشدارهای پلیسی حتی المقدور خودروی خود را در پارکینگ های معتبر پارک کنند و از قرار دادن و رها کردن اشیاء قیمتی داخل خودرو به شدت خودداری کنند.

وی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟