توقف خودروی سواری حامل مواد مخدر در ملایر

به گزارش رکنا ، محمدباقر سلگی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از انتقال و تلاش برای توزیع یک محموله مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط دو دستگاه خودروی سواری مطلع می‌شوند.

وی گفت: با مشخص شدن موقعیت دقیق خودروهای حامل مواد مخدر و طی هماهنگی لازم با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و قبل از اقدام به توزیع مواد مخدر، این خودروها توسط ماموران یگان امداد شناسایی، متوقف و تعداد سه نفر توزیع‌کننده مواد مخدر توسط مامورین این یگان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در این عملیات هفت کیلو و ۳۰۰گرم مواد مخدر تریاک، ۱۸۰ گرم مواد مخدر "گل" و سه حقه وافور به همراه سه دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی مواد نیز از آنها کشف شد که با توقیف دو دستگاه خودروی سواری و تشکیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضائی به سبب حمایت‌ در برخورد با این بلای خانمانسوز خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ناجا بوده و در این ماموریت خطیر با توزیع‌کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت، مقتدرانه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟