اعتراف متهمان به 41 فقره سرقت در همدان

به گزارش رکنا ، سردار سلمان امیری روز پنجشنبه اظهار داشت: به دنبال افزایش سرقت در مناطق بالا شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کارآگاهان دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در جریان تحقیقات صورت گرفته یک سارق شناسایی و دستگیر شد که متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اثاثیه منزل از جمله فرش دستبافت و وسایل تزئینی قدیمی با همدستی ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در عملیات های جداگانه ای ۲ همدست سارق را نیز در مخفیگاهشان شناسایی، دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار امیری افزود: به دنبال تحقیقات فنی و اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی هر سه سارق در مجموع به ۴۱ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به چهار مالخر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دارای سابقه و بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند ادامه داد: با همکاری متهمان چهار مالخر شناسایی شدند که در بازرسی از منازل آنها اموال مسروقه متعلق به شاکیان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پرونده متهمان پس از تکمیل، تحویل دادسرا شد که هر هفت متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند همچنین اموال کشف شده تحویل مالباختگان شد.

پلیس آگاهی همدان هفت ماهه سالجاری با انهدام ۲۸ باند سرقت یک هزار و ۳۳۴ سارق را دستگیر کرد که از این تعداد ۱۸۷ تن، سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟