سقوط مرگبار در چاه آسانسور / کارگری در ارومیه جان باخت

به گزارش رکنا ، سقوط دو کارگر ساختمانی به چاهک آسانسور در یک ساختمان در حال احداث ارومیه، مرگ ناگوار یکی از این کارگران را در پی داشت.
قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در خصوص این حادثه بیان کرد: در پی تماس تعدادی از کارگران یک ساختمان در حال احداث، با سامانه 125 و اعلام سقوط دو نفر از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ نجاتگران ایستگاه 2 و 7 را به محل حادثه در خیابان رودکی خیابان تیموری اعزام کرد.

او اظهار داشت: در یک ساختمان 8 طبقه در حال احداث، دو کارگر حدود 34 و 25 ساله در حین کار در طبقه 8 و 5 داخل چاله آسانسور بودند که بر اثر بی احتیاطی، به علت نامعلوم به داخل چاهک آسانسور مستقر در طبقه منفی یک سقوط کرده و به شدت دچار مصدومیت شده بودند.

دانا افزود: نجاتگران با استفاده از وسایل مخصوص نجات، خود را به چاله آسانسور رسانده و پس از مشاهده وضعیت مصدومین مشخص گردید که یکی از مصدومان در همان لحظه اولیه سقوط فوت کرده و مصدوم دیگر نیز وضعیت خوبی ندارد و با رعایت موارد ایمنی نسبت به انتقال مصدوم به بیرون از چاهک آسانسور اقدام کردند.

افسر آتش نشانانی گفت: آتش نشانان پس از انتقال مصدوم به بیرون وی را جهت درمان و انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم اورژانس حاضر در محل دادند.

او تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی، پایان ماموریت خود را اعلام کرده و به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 623514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟