کشف 3 میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان در منطقه جنوب شهرستان اصفهان، که در ان سارقان با شیوه بازکردن درب کرکره و تخریب قفل درب سکوریت وارد مغازه شده و اموال داخل آن‌ها را سرقت می‌کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

دستگیری 2 سارق حرفه ای در اصفهان

او افزود: تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام و و با یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام طی یک عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران کلانتری ۲۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ۲ فردی که در این سرقت‌ها دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته از آنان به ۹ فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان اعتراف کردند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه زیادی از قبیل دستگاه قهوه ساز، تلویزیون ال‌ای دی، نوشابه‌های انرژی زا، قهوه، کاپوچینو و ... که ارزش این اموال برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال است کشف شد.

سرهنگ ترکیان از تحویل اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟