2 قاچاقچی هروئین در عملیات مشترک پلیس البرز و تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت 2 قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و دریافتند که نامبردگان به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در شهرستان ملارد مخفی کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور آن ها در مخفیگاهشان، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام کرده و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ملحق شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 21 کیلو و 900 گرم هروئین کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟