کشف 500 کیلو هروئین در تبریز

به گزارش رکنا، سردار حسین عبدی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از محل دپو و نگهداری مقادیری مواد مخدر مطلع شدند که موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

دستگیری سوداگران مرگ در تبریز

وی در ادامه افزود: در یکی از شهرک های اقماری تبریز محل نگهداری و جاسازی مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر 500 کیلو هروئین که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف شد.

سردار "عبدی" با بیان اینکه در این رابطه 3 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را در جاسازی های پیچیده از طریق مرزهای زمینی به کشورهای اروپایی ترانزیت و قاچاق کنند، افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران با امر تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر مقابله و مبارزه می کند و در این خصوص هیچ گونه ملاحظه ای ندارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان به شهروندان توصیه کرد: اگر امکانات یا اماکنی را در اختیار اتباع بیگانه قرار می دهید از قانونی بودن فعالیت آنها مطمئن شده و در صورت مشاهده اعمال و رفتار غیر قانونی مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟