کشف هزار و400 راس گوسفند قاچاق در فاریاب

به گزارش رکنا، سرهنگ"یوسف سلیمانی"در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فاریاب در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق احشام از نگهداری و حمل شبانه و غیرمجاز شمار زیادی گوسفند در یکی از نقاط کوهستانی مطلع شدند.

کشف محموله دام قاچاق در فاریاب

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بیشتر دریافتند برخی افراد احشام سبک را از استان های اصفهان، فارس و کرمانشاه خریداری و آن ها را به منظور انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس در نقاط کوهستانی شهرستان فاریاب نگهداری می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب تصریح کرد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در نقاط صعب العبور محدوده شهرستان فاریاب از یک آغل بیابانی بیش از هزار و400 راس گوسفند کشف و در این رابطه 3 نفر که اهل استان اصفهان بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه مشخص شد این افراد دام ها را به فرد دیگری فروخته اند تا آن ها را به تدریج از طریق کامیونت و خودروهای وانت و سواری به استان هرمزگان منتقل کند که تلاش برای دستگیری این فرد و سایر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟