اعتراف به 15 فقره سرقت خودرو و کیف قاپی / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری"  گفت: سال گذشته پرونده ای با موضوع کیف قاپی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی اظهار داشت: راننده یک دستگاه خودرو وانت مزدا پس از توقف ناگهانی از خودرو پیاده و بلافاصله با قاپیدن کیفم که حاوی گوشی موبایل و مدارک بود، از محل گریخت.
این مقام انتظامی گفت: حین پی جویی پرونده، سرقت های مشابه دیگری به همین شیوه به این پایگاه ارجاع که مال باختگان اظهار می داشتند، راننده خودروها وانت مزدا، پژو 206 و پراید کیفشان را سرقت کرده است.

سارقان گوشی در دام پلیس تهران 

وی با بیان اینکه در بازنگری به پرونده و پالایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که مشخصات ظاهری راننده خودروها یکسان است، تصریح کرد: سریالی بودن سرقت ها قوت گرفت و مشخص شد که متهم با سرقت خودرو و پرسه زنی در معابر مرتکب سرقت می شود.
سرهنگ اختیاری گفت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم به نام کمال شدند و در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه کمال در حوالی جنت آباد شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم در دوازدهم مهر ماه در عملیاتی پلیسی، دستگیر شد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کمال پس از دستگیری به جرم خود معترف و اظهار داشت، ابتدا خودروهای فاقد سیستم ایمنی را سرقت می کردم و سپس با پرسه زدن در خیابان اشخاصی که در حال گذر از عرض خیابان بودند را تحت نظر قرار می دادم و در فرصتی مناسب کیف آنها را سرقت می کردم که مجموعا 3 فقره سرقت خودرو و 12 فقره کیف قاپی انجام دادم.
این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی کارآگاهان با شناسایی محل های سرقت موفق به شناسایی مال باختگان شدند و با دستور قضائی کمال برای اقدامات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار قرار این پایگاه قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟