بازداشت باند سارقان گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ا‌ز انهدام باند سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه و کیف قاپ با اعتراف به ۶فقره سرقت در شهرستان گچساران خبرداد.
به گزارش رکنا ، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان گچساران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کارمامورین کلانتری۱۱این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی افزود: ماموران کلانتری۱۱با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند وبررسی سرنخ های به جامانده ۴نفرسارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه ۲نفر از سارقین را در حین سرقت در یکی از محلات شهرستان به همراه تعدادی از وسایل سرقتی دستگیر نمودند.

موسوی بیان داشت: سارقین دستگیر شده غیربومی و اهل شهرهای همجوار و برای سرقت به شهرستان گچساران مراجعت می‌نمودند و با توجه به اینکه سارقان در بازجویی های اولیه به ۶فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپ در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری ۲نفر دیگر از اعضای این باند در دستور کار مامورین قرار دارد.

در پایان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از مردم گچساران خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و جرایم موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟