اصناف متخلف سنندج در محدودیت‌های کرونایی پلمب می‌شوند

به گزارش رکنا، منصور مولانایی جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج گفت:در هفته گذشته حدود ۱۵ مورد از اصناف متخلف پلمب شدند، اما تاکید ما بر این است که با اقناع و گفتگو از پلمب اصناف جلوگیری کنیم.

او با بیان اینکه به ادارات هم اعلام شده که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و از عرضه مواد غذایی جلوگیری کنند، بیان کرد: اداراتی که امکان انجام کار‌ها به صورت دورکاری دارند ۵۰ درصد ظرفیت نیروی آن‌ها به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مولانایی افزود: آرایشگاه‌ها، بنگاه‌های معاملاتی و ملکی، طلافروشی‌ها و باشگاه‌های ورزشی از اماکنی است که تصمیم بر تعطیلی آن‌ها نیز گرفته شده است.

او یادآور شد: دلیل تاخیر در اجرای تعطیلی اماکن جدید از زمان تصمیم آن در ستاد کرونای استان تاکنون این بود که بعد از طی مراحل اداری از امروز این محدودیت‌ها به اصناف ابلاغ شده است.

معاون فرماندار و جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری گفت: بازرسی‌ها در سطح بازار شهرستان در سه نوبت صبح و عصر هر بار با سه اکیپ و شب با اکیپ کمتر انجام می‌شود.

مولانایی با اشاره به اینکه ساعت کاری بانک‌ها هشت تا ۱۲ است و سرویس ایاب و ذهاب ادارات فعالیت نمی‌کند، تاکید کرد: اکیپ‌ها شامل نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، شهراری، فرمانداری و اتاق اصناف است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟