کشف 14 میلیارد ریال برنج  روغن و چای احتکار شده در خمینی شهر

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامرضا براتی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی در ۲ انبار بزرگ در حاشیه شهرستان "خمینی شهر" بلافاصله تیم‌هایی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود:یک گروه از ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی لازم همراه با یک گروه از ماموران اداره "صمت" به انبار‌های مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی بعمل آمده ۴۶ هزار کیلوبرنج خارجی، ۴ هزار و ۲۶۶ بطری روغن خوراکی، ۷۵۰ حلب روغن نباتی ۵ کیلویی و ۵۸۰ کیلو چای خارجی احتکار شده کشف شد.

دستگیری 2 احتکار کننده در خمینی شهر

سرهنگ براتی با اشاره به پلمب هر ۲ مکان و دستگیری ۲ نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری پلیس است وبا کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود و امید است در این مسیر شهروندان عزیز نیز با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟