دستگیری سارقان مغازه با 10 فقره سرقت در ایرانشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ"حسن کیخا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در هسته مرکزی شهر ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی اظهارات مالباختگان و جمع آوری سرنخ‌های موجود به فردی سابقه دار مظنون و او را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با کنترل نامحسوس متهم سرانجام روز گذشته او را که به همراه ۲ فرد دیگر در حال سرقت از یک مغازه بودند غافلگیر و دستگیر کردند.

کشف 10 فقره سرقت در ایرانشهر

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه سارقان ۳ جوان ۲۱، ۲۶ و ۳۵ ساله هستند گفت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چیزی برای کتمان نداشتند در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف بیش از ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از منازل سارقان و تحویل آن‌ها به مالباختگان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان گفت: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارهستند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟