کشف 28 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار مخفی کرده است.

او افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام کرده و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ملحق شده و اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

دستگیری سوداگران مرگ در البرز

سرهنگ عسکری گفت: در ادامه یکی از مشتریان متهم به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ برای تحویل گرفتن مواد مخدر به مخفیگاه نامبرده مراجعه کرد که در این زمان ماموران وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: شهروندان فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟