کشف بیش از 100 مالباخته در پرونده سرقت‌ها سریالی گوشی تلفن همراه در مشهد

به گزارش رکنا،   سردار ابراهیم قربانزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: از چندی قبل گزارش سرقت های سریالی گوشی قاپی به فوریت های پلیسی 110 اعلام و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات کارآگاهان از چند مالباخته پرونده گوشی قاپی های سریالی منجر به ترسیم چهره فرضی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها شد و متهم که حدود دو ماه قبل از زندان آزاد شده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، متهم را ردزنی و دستگیر کردند؛ متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید دو همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد.

قربانزاده تصریح کرد: پلیس در مرحله دیگر این عملیات ضربتی، دو متهم دیگر پرونده را دستگیر کرد و با بررسی های به عمل آمده تاکنون بیش از 100 مالباخته شناسایی شده اند که شاکیان پرونده نیز در اجرای طرح مواجهه حضوری،‌ متهمان را مورد شناسایی قرار داده اند.

وی گفت: با دستورات مقام قضایی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای کشف دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟